Jegyvásárlás


Program


Operavizsga-fesztivál 2018 - Lukrécia meggyalázása (Dutch National Opera Academy)

Operavizsga-fesztivál 2018 - Lukrécia meggyalázása (Dutch National Opera Academy)

Britten:Lukrécia meggyalázása, op. 37
 more

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Last event date: Sunday, January 28 2018 7:00PM


Szövegkönyv: Ronald Duncan Jelmez: Sanne Oostervink Rendező: Maria Riccarda Wesseling Zongorán közreműködik: Mirsa Adami, Marta Liebana Vezényel: Karel Deseure Collatinus, római hadvezér: Alexander de Jong (basszus) Junius, római hadvezér: Tony Butiurca (bariton) Tarquinius, etruszk herceg: Jasper Leever / Raoul Steffani (bariton) Lucretia, Collatinus felesége: Deborah Saffery / Nina van Essen (kontraalt) Bianca, Lucretia nevelőnője: Serena Perez (mezzoszoprán) Lucia, Lucretia szolgája: Judith Weusten (szoprán) Férfi kórus: Stefan Kennedy / Zachery VanderMeulen (tenor) Női kórus: Helena Koonings / Stephanie DesJardins (szoprán)

A történetírói hagyomány Lukrécia meggyalázásához kötötte azt a felkelést, amely során i. e. 510 körül elűzték az utolsó római királyt, Tarquinius Superbust. Az uralkodó fia szexuális erőszakot tett a férjéhez hűséges asszonyon, akit a trauma és a szégyenérzet végül öngyilkosságra vitt. Az ókori írók szerint az eseményt követő közfelháborodás vezetett a királyság megbuktatásához, és így a Római Köztársaság megalakulásához. Britten 1946-ban bemutatott kamaraoperájában két kommentátor – egy férfi és egy nő – keresztény nézőpontból értékeli a cselekményt. A kétfelvonásos művet a Holland Nemzeti Operaakadémia (Dutch National Opera Academy) mutatja be az idei fesztiválon. Az Amszterdami Konzervatórium (Conservatorium van Amsterdam) és a Hágai Királyi Konzervatórium együttműködésével magvalósuló kétéves mesterképzés – amelyet a most rendezőként bemutatkozó Maria Riccarda Wesseling énekesnő vezet – az ifjú operaénekesek zenei és színészi fejlesztésére fókuszál.

Our offer


It is always a thrill to reflect on the fact that, even though the vast majority of Richard Wagner's oeuvre consists of his operas and music dramas, and the singers who perform in them on the world's top stages are exceptional artists, the most popular parts of these works, which can also be played independently, are the orchestral sequences.

Daphne du Maurier regénye alapján a Szegedi Szabadtéri Játékok önálló bemutatója

“Színdarabot csinálni valahogy régi álmom volt, mert szép, kreatív dolog. De eddig hiányzott a drámám hozzá. Most megvan. Én bányászom a nyersanyagot, de a végső formáját az alkotótársaim fogják megadni, amíg lehet, az én közreműködésemmel. Elfogadom, ha esetleg én már nem látom az előadást. Nagyon szeretném, de ebben a játékban nem a győzelem, a részvétel a fontos.” /Karsai Dániel/

Suggestions


Wayne Eagling – Tamás Solymosi / Pyotr Ilyich Tchaikovsky THE NUTCRACKER Fairy-tale ballet in two acts

Salome Élő operaközvetítés a New York-i Metropolitan Operából szünet nélkül, 135 perc, 2025 német nyelven, magyar és angol felirattal

Warning! The basket time limit is about to expire!
estimated time left:
00:00

item(s) in basket

total:


Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.