Jegyvásárlás


Program


Jazz Liget-Tóth Evelin Trió

Jazz Liget-Tóth Evelin Trió

Tóth Evelin zenekara főként saját szerzeményeket játszik, de forrásként előszeretettel nyúlnak főként magyar, illetve a világ különböző részeiről származó népdalokhoz is.  több

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2017. november 17. péntek, 19:30

Előadásukban hol a fado és a magyar népzene melankóliája, hol a flamenco vagy a szefárd népzene forró szenvedélyessége kerül előtérbe, de az egyértelműen tetten érhető stílusjegyek - jazz, világzene, pop,elektro- ellenére az együttes mégis egy megújított zenei nyelvet beszél, így feldolgozásaikban is izgalmas és összetéveszthetetlen hangzást hoznak létre.

Tóth Evelin a klasszikus (opera), és a különböző tradicionális énektechnikák (dél-indiai, afrikai, szefárd) és a szabad zene( Mediawave szabad zenei workshopok William Parker és Hamid Drake vezetésével) párhuzamos tanulása során alakította ki saját stílusát. Számos lemeze közül kiemelkedik a Let Him Kiss Me című 2010-es szólóalbuma, amelyet Hamid Drake, Dresch Mihály, Fassang László és Lantos Zoltán közreműködésével készített.

A formáció a Művészetek Palotájában nagy sikerrel muttta be első lemezét, ahol Maria Joao világhírű avangard portugál énekesnővel közösen léptek színpadra. De Natascha Atlasal és Amparo Sanchezzel és  is koncerteztek már együtt. Tóth Evelin Trió magyar népzenei és komolyzenei hagyományokra épülő kortárs könnyűzenei programja 2016 ban Olaszországban és Romániában is  nagy sikerrel mutatkozott be.

 

Tóth Evelin-ének,elektronika

Mogyoró Kornél- HPD-elektronika, kalimbák, cajon, udu, ritmushangszerek,

Frankie Lato-hegedű, basszus, billentyű

 

“Az Evelin Tóth Trio Māyā (Szerzői, 2016) című lemeze - már előre kell szólnom – a hangzsonglőrködés egyik csúcsteljesítménye. Annyi rajta a játékosság, és a tudatosan végigvitt érzelmi zarándoklat, hogy szinte veszélyes egyszerre befogadni. Tóth Evelin az a művésztípus, aki nem bír egyféleképpen nekilátni a mesélésnek, teljes lényével alakít és ad át, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy időnként már konkrét dalszövegekre sincs szüksége. De ez nem feltétlenül a szövegnélküli dzsesszéneklés formailag, bár az a technika is megvan neki. Sőt, ne is próbáljuk semmiféle stílusba belegyömöszölni, azon kívül, hogy közel sem célravezető a megfejtést keresgélve, még sértő is egy ilyen szabadságfokon izzó lényre nézve. Ez a teljes terében hangkitöltött eksztatikus ambient zene a névből is sejthetően mindössze három ember munkája, miközben ég és föld egyszerre szól mindvégig.  Tökéletesen egyben van az egész produkció, a két hangszeres muzsikus lenyűgöző elevenséggel ágyaz meg a pillanatok folyamának, Evelin pedig tényleg mindent eljátszik a hangjával, amit meg akar jeleníteni. Nem meglepő ezek után, hogy a zenélés mellett színészettel is foglalkozik, magától értetődően harmonizál a szándék és a megvalósítás. Nyilván rengeteg munka, technikai képzés és akár megszenvedések árán való kiérleltség állhat e mögött – és a sok produkciós tapasztalat az alternatív színházaktól a lemezek során át a különböző énekstílusok (klasszikus, indiai, szefárd, magyar népzenei, afrikai) elsajátításáig -, de a lényeg az a kreatív szabadság, ahogy ez a sokrétű tudás egy nagyszerű, élvezetes és láttató erejű produkcióban tudott testet ölteni. Ha mégoly illékony, örömittas és fájdalmasan vonzó létezést festve is fel, ami után ott a kínzó készetetés az újabb merülésre. Mondanám, hogy megismételhetetlen csoda született, de most pont a csodákban kezdtem el hinni, így máris várom tőlük az újabb köröket…”
Rácz Mihály -Lángoló Gitárok-kritika-részlet-2016.05.11.

 “És valóban a Tóth Evelin Trió világzenei hungarikum, az audiovizuálisan felturbózott koncert pedig valóságos world-music cirkusz. Meditatív, ugyanakkor felkavaró és posztmodern. Bartókot a dadaizmussal, a fadot a punkkal, a magyar és más népzenéket a dzsesszel, a kortársat a játékossággal vegyítik a fellépők. “

( Artner Sisso. 2016, Magyar Narancs)

Ajánlatunk


Jössz éjfélkor babzsákra huppanva, az előadóktól karnyújtásnyira klasszikus zenét hallgatni? A kérdés tíz évvel ezelőtt talán furcsán hangozhatott, de a Fesztiválzenekarnak köszönhetően a Midnight Music azóta az egyik legjobb és legnépszerűbb program lett azok körében, akik fogékonyak a kultúrára, de nem szeretik a hagyományos hangversenyek kötöttségeit.

Frank Wildhorn musicalje és Homonnay Zsolt rendezése a nő örök, csábító szenvedélyességét, a férfi és a nő ösztönös és csillapíthatatlan vonzalmát tárja a közönség elé, 21. századi, extravagáns környezetben.

A tavaly hatalmas sikert aratott, teltházas aréna koncert után a világhírű zongoraművész és zeneszerző, Péter Bence 2024. december 7-én ismét az MVM Dome színpadán kápráztatja el a közönséget rendkívüli tehetségével. Bence legújabb, Pianoshphere című albuma egyben a névadója az idei turnénak, amelyet Ausztrália és Nyugat-Európa után a prágai O2 Arénában majd a dubai Coca Cola Arénában élvezhet a közönség. A turné utolsó állomása pedig a budapesti MVM Dome, 2024. december 7-én.

Ajánló


A Rumini a mai magyar meseirodalom egyik sztárszerzőjének, Berg Juditnak a legismertebb műve, melyet évről-évre több ezer magyar gyerek olvas…

Az Anyatigrisek című előadás tabuk nélkül, rengeteg humorral mutatja meg, hogy valójában mit is jelent szülőnek lenni. Nem számít, hogy…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!