
Dianne Reeves / Jazzlegendák
Az életöröm énekesnője, a lélegzetelállítóan virtuóz Dianne Reeves hét év után tér vissza a Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterembe - immár ötszörös Grammy-díjas előadóként.
więcej
Az életöröm énekesnője, a lélegzetelállítóan virtuóz Dianne Reeves hét év után tér vissza a Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterembe - immár ötszörös Grammy-díjas előadóként.
więcej
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Sobota, 18 Marca 2023 20:00
Ez alkalommal vadonatúj, 2017 őszén megjelenő Live in Marciac című albumáról válogat évek óta azonos partnerekből álló zenekarával. Elegancia, hitelesség, megkapó egyéniség, lenyűgöző muzikalitás és kikezdhetetlen technika - ez Dianne Reeves.
Úgy tűnik, bármibe fog, garantált sikerre számíthat. Egyedülálló teljesítmény, hogy egymást követő három albuma is Grammy-díjat kapott: az In The Moment (2000), a Sarah Vaughan előtt tisztelgő The Calling (2001) és az A Little Moonlight (2003). A negyedik elismerésre sem kellett sokat várni, a 2005-ös, George Clooney által rendezett Jó estét, jó szerencsét című film zenéjét tartalmazó korong is meggyőzte a Recording Academyt. Reeves a legkülönfélébb formációkban is magabiztos előadó: az A Little Moonlight-albumon triójával hallható, ám dolgozott már Wynton Marsalisszal és a Jazz at Lincoln Center Orchestrával, sőt a Daniel Barenboim vezette Chicagói Szimfonikus Zenekarral és a Berlini Filharmonikus Zenekarral, melyet Simon Rattle vezényelt. Az elmúlt években számos alkalommal énekelt a Fehér Házban.
Legfrissebb albumának anyagát 2016 augusztusában rögzítették a patinás Jazz in Marciac fesztiválon, egy óriási sikert aratott koncerten. Újabb müpabeli fellépése is annak ígérkezik.
Dianne Reeves: ének
Peter Martin: zongora
Romero Lubambo: gitár
Reginald Veal: bőgő
Terreon Gully: dob
Marius Petipa – Mirzoyan Albert / Ludwig Minkus A BAJADÉR Klasszikus balett három felvonásban
Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. És ha muszáj másnak mutatnod magad, mint aki vagy? Hit, remény, szeretet, munka, család, haza, tegnap, ma, holnap, én, te – és ketten együtt.
Az előadás a műfajtól megszokott módon nincs híján humornak, játékosságnak, A mosoly országa a kibékíthetetlen világnézeti ellentétek, kulturális és társadalmi különbségek komoly kérdéseit járja körül, és ez a világ első operettje, mely nem vidám végkifejlettel zárul.
Nevetős-sírós, léleksimogató történet, rengeteg humorral és küzdelemmel az újrakezdésért.
Verdi huszonhét évesen elhatározta: soha többé nem ír operát. Szakmai és magánéleti mélyponton volt: A pünkösdi királyság megbukott, majd eltemette…