Deák László és Kecskés Mónika - Orgona a központban
Orgona a központban
Hans-Ola Ericsson
Orgona a központban
Hans-Ola Ericsson
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: sobota, 05. december 2020, 19:30
Orgona a központban
Hans-Ola Ericsson
Sibelius: Intrada, op. 111a
Ungváry Tamás: Interaction No. 2
J. S. Bach–Reger: Kromatikus fantázia
Widor: Bach emlékezete – 6. Zárókórus a Máté-passióból
SZÜNET
Sandström: Libera me
J. S. Bach–Liszt: Bevezetés és fúga az Ich hatte viel Bekümmernis című kantátából
Hans-Ola Ericsson: Melody to the Memory of a Lost Friend
Nielsen: Commotio, op. 58
Hans-Ola Ericsson (orgona)
Johann Sebastian Bach és a modern skandináv orgonazene áll Hans-Ola Ericsson hangversenyének középpontjában. A svéd művész a modern orgonarepertoár világvezető előadója. Ezen, valamint pedagógusi és hangszerszakértői szerepében a világ vezető intézményeinek visszatérő vendége. Sibelius Intradáját grandiózussága és lenyűgöző harmóniahasználata teszi a finn orgonazene kiemelkedő darabjává. A Svédországban alkotó Ungvári Tamás Interaction No. 2 című művében az elektronika segítségével teremt bravúros ritmusjátékot. A nemrég elhunyt Sven-David Sandström művét követően Ericsson saját alkotása hangzik el. A Melody to the Memory of a Lost Friend egy hangzó vízió az eltávozásról, melyhez a személyes tragédia mellett Hieronymus Bosch festészete is inspirációul szolgált. A Bach-átiratokkal gazdagított programot a dán Carl Nielsen utolsó remekműve, az op. 58-as Commotio zárja le.
A Love Letters című kétszemélyes színdarab az amerikai szerző egyik leggyakrabban játszott műve, amely mosolyogtató és könnyfakasztó jeleneteivel a világ számos színházában aratott már hatalmas sikert.
Izgalmas arra gondolni, hogy noha Richard Wagner életművének túlnyomó részét operái és zenedrámái alkotják, s ezekben a szerepek alakítói, az énekesek nyújtanak kivételes teljesítményt a világ nagy színpadain, e művek önállóan is megszólaltatható, legnépszerűbb részletei mégis a zenekari számok.
Az előadás a műfajtól megszokott módon nincs híján humornak, játékosságnak, A mosoly országa a kibékíthetetlen világnézeti ellentétek, kulturális és társadalmi különbségek komoly kérdéseit járja körül, és ez a világ első operettje, mely nem vidám végkifejlettel zárul.
házasságjavító komédia
Koncertszerű operaelőadás három felvonásban, két szünettel, olasz nyelven
položka/y v košíku
celkom:
Váš časový limit na nákup vypršal. Prosím, znova vložte vstupenky do košíka.