Jegyvásárlás


Program


Bine Bryndorf

Bine Bryndorf

Izgalmas sugallatokat tartalmazhat egy hangversenyprogram - csak tudni kell meghallani az előadó üzenetét. A dán orgonaművésznő műsorának első hét számában - az est nagy részében - lenyűgöző „kerekasztal-beszélgetés” tanúi lehetünk. Bach meghívja elődeit, hogy eszmecserét folytasson velük zenei témákról.

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2020. február 25. kedd, 19:30

2020. február 25. kedd
19:30 — 22:00

    J. S. Bach: e-moll prelúdium, BWV 548
    Buxtehude: d-moll passcaglia, BuxWV 161
    J. S. Bach: Allein Gott in der Höh' sei Ehr' - korálelőjáték, BWV 662
    Bruhns: G-dúr prelúdium
    J. S. Bach: Allein Gott in der Höh' sei Ehr' - trió, BWV 664
    Böhm: Vater unser im Himmelreich
    J. S. Bach: e-moll fúga, BWV 548
    Mendelssohn: VI. (d-moll) orgonaszonáta („Vater unser im Himmelreich”), op. 65, No. 6
    Nielsen: Commotio, op. 58

Izgalmas sugallatokat tartalmazhat egy hangversenyprogram - csak tudni kell meghallani az előadó üzenetét. A dán orgonaművésznő műsorának első hét számában - az est nagy részében - lenyűgöző „kerekasztal-beszélgetés” tanúi lehetünk. Bach meghívja elődeit, hogy eszmecserét folytasson velük zenei témákról.
Hogy miről? Például arról, milyen egy prelúdium Bach szerint, és hogyan vélekedik a prelúdiumkomponálás szabályairól a Bachnál húsz esztendővel korábban született, dán-német Nicolaus Bruhns. Bach is írt passacagliát, nem is akármilyent: ezen a koncerten megkérdezi nagy elődjét, a nála fél évszázaddal idősebb, dán-német Dietrich Buxtehudét (akinek művészete jelentősen hatott is rá), hogy ő hogyan csinálta. És Buxtehude válaszol, mindjárt a műsor második számában. Szóba kerül még - hogyan maradhatna ki? - a korál: Bach mindjárt kettővel rukkol elő, egy korálelőjátékkal és egy korálra írt trióval, de a nála huszonnégy évvel idősebb Georg Böhm sem maradhat adós: ő is mutat egy korált, ráadásul jól ismert dallamra. Kié az utolsó szó? Bach egy pompás fúgával zárja a jeles társaság szakmai diskurzusát.
Bine Bryndorf dán orgonaművésznő 1987 és 1991 között Michael Radulescu és Gordon Murray növendéke volt a bécsi Zeneakadémián, később Bostonban William Porter, Párizsban Daniel Roth óráit látogatta. Innsbruckban, Bruges-ben és Odensében orgona-, Melkben és Koppenhágában kamarazenei versenyeken ért el dobogós helyezéseket. Jelentős szólókarriert futott be, tanított Bécsben, majd Koppenhágában, 1996 óta ugyanitt templomi orgonista. Műsorában többször találkozunk dán szerzőkkel - a záró szám, Carl Nielsen kompozíciója is ilyen.

Ajánlatunk


Az évad művésze, Snétberger Ferenc koncertsorozatának első estjére vadonatúj mű ősbemutatójával készül. Movements című háromtételes darabjában zeneszerzőként és virtuóz szólistaként is remekel.

zenés játék két részben

A „Popzene időgépben” koncepció mögött mindenki által ismert kortárs popsikerek és örökzöld popslágerek swingesített, jazzesített, doo-woposított, Motown-hangzású soulba ültetett feldolgozásai húzódnak meg. Egyszerű, de nagyszerű ötlet, ami tökéletesen működik.

Ajánló


Kevesen remélték már, de 2024. június 1-jén sokak álma válik valóra. Egy nagykoncert erejéig összeáll egy korszak emblematikus együttese, a…

Kelemen Barnabás évtizedek óta a magyar és a nemzetközi zeneélet ünnepelt művésze, aki szólistaként és kamaramuzsikusként világszerte sikereket arat. Számos…

Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. És ha…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!