BUDAPESTI BEMUTATÓ - NEM ÉN VOLTAM / TILTOTT ÖSVÉNYEK • Miskolci Balett
A Miskolci Balett budapest bemutatóján különleges előadásokkal készül.
A Miskolci Balett budapest bemutatóján különleges előadásokkal készül.
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: streda, 05. január 2022, 19:00
Nem én voltam
A jövő már elkezdődött – írta Robert Jungk 1971-ben. Az elmúlt hónapok vészterhes korszakában volt ideje az embernek elgondolkodni, hogy éli túl jövője rá váró válságait, a holnap problémáira milyen válaszai lehetnek. Mire várunk? A változás nem kívülről jön el.
„Elodázni? Még lehet, de nem sokáig. Jön. Jön a pillanat, amikor felébredünk. Készüljetek a nagyszerű ébredésre. Hogy milyen áron és melyik évben? Úgyis mindegy.” (Hamvas Béla)
Tiltott ösvények
A Tiltott ösvények tisztelgés azok előtt, akiknek nem adatik meg a mozgás szabadsága. A világon több ország is van, ahol törvények tiltják a nyilvános táncot, egymás megérintését, a táncművészet gyakorlását. Garrett Smith amerikai koreográfus a dallasi Bruce Wood Dance táncegyesület után Európában először a Miskolci Balett társulatának adta át ezt a koreográfiát, amely rávilágít arra, hogy a művészet szabadságát nem lehet korlátozni, harcolni kell azért, hogy szabadon táncolhassunk, szabadon élhessünk.
Nem én voltam
Előadják: a Miskolci Balett táncművészei
Vetítés: Hajdufi Péter
Zene: Melis László: Henoch apokalipszise
Díszlet- és jelmeztervező: Juhász Katalin
Fénytervező: Verebélyi István
Koreográfus-asszisztens: Fűzi Attila
Rendező-koreográfus: Kozma Attila
Tiltott ösvények
Előadják: a Miskolci Balett táncművészei
Zene: montázs
Látványkoncepció: Garrett Smith
Jelmeztervező: Monica Guerra
Fénytervező: Toni Tucci
Koreográfus-asszisztens: Fűzi Attila
Rendező-koreográfus: Garrett Smith
Az előadás bemutatója a Nemzeti Táncszínházban, közös programként valósult meg.
Az előadás a műfajtól megszokott módon nincs híján humornak, játékosságnak, A mosoly országa a kibékíthetetlen világnézeti ellentétek, kulturális és társadalmi különbségek komoly kérdéseit járja körül, és ez a világ első operettje, mely nem vidám végkifejlettel zárul.
1958, nyara – Éktelen drága gyémántot hoznak a Minneapolis City Bankba. Egy notórius fegyenc megszökteti magát, hogy lecsapjon a kőre, közben beszáll mellé a kretén haverja, a szélhámos csaja, meg egy... karbantartó. Elcserélt személyazonosságok, titkolt tervek, szerelmi háromszögek, és egy város, ahol lassan a díszpolgár is gengszter. Ludwig herceg gyémántja pedig csak arra vár, hogy valaki, végre, lopja már el.
Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. De ha muszáj másnak mutatnod magad, mint aki vagy? Hit, remény, szeretet, munka, család, haza, tegnap, ma, holnap, én, te – és ketten együtt.
Előfordul: hulla, és annak fagyasztása, csontok, hányás, köpés, meztelenség, verekedés, felnőttfilm-részlet, kitört ujjak, kábítószer fogyasztása és terjesztése, méregkeverés, zászlóégetés (ja…
Van a Bajza utca sarkán egy kis palota. A józsefvárosi Nagytemplom utcai bérházban pedig izgatott a készülődés. Pünkösdi Kató színinövendék…
položka/y v košíku
celkom:
Váš časový limit na nákup vypršal. Prosím, znova vložte vstupenky do košíka.