Alexander Melnyikov és a Cuarteto Casals / 3 ( Beethoven plusz )
Beethoven: 32. (c-moll) zongoraszonáta, op. 111
Sosztakovics: 8. (c-moll) vonósnégyes, op. 110
SZÜNET
Beethoven: 13. (B-dúr) vonósnégyes, op. 130 és Nagy fúga, op. 133
Beethoven: 32. (c-moll) zongoraszonáta, op. 111
Sosztakovics: 8. (c-moll) vonósnégyes, op. 110
SZÜNET
Beethoven: 13. (B-dúr) vonósnégyes, op. 130 és Nagy fúga, op. 133
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Søndag, 04. Oktober 2020 19:00
Alexander Melnyikov (zongora)
Cuarteto Casals: Vera Martínez Mehner, Abel Tomàs Realp (hegedű), Jonathan Brown (brácsa), Arnau Tomàs Realp (cselló)
Beethoven Sosztakovicsra gyakorolt hatására zenetörténészek, előadóművészek és koncertszervezők is felfigyeltek. Nem véletlen tehát, hogy a világ koncerttermeiben, legyen szó zenekari hangversenyről vagy kamaraestről, a Beethoven–Sosztakovics műsor az egyik leggyakoribb kombináció, ráadásul könnyű olyan darabokat találni, melyek kölcsönösen reflektálnak egymásra. A rendkívül expresszív c-moll vonósnégyes Sosztakovics egyik leginkább beethoveni kompozíciója. Merész kontrasztok, szélsőséges gesztusok jellemzik, miközben az egész darab egyetlen zenei gondolat körül forog. Ehhez társul a koncerten Alexander Melnyikov előadásában Beethoven utolsó, 1922-ben készült, szintén c-moll zongoraszonátája, valamint két kései Beethoven-mű. A Nagy fúgát Beethoven eredetileg a B-dúr vonósnégyes fináléjának szánta. Később aztán belátta, hogy a tétel méretei meghaladják egy zárótétel kereteit, ezért új finálét komponált az op.130-as műhöz. Ezúttal azonban a Cuarteto Casals előadásában a vonósnégyes végső befejezése után az eredeti finálét is hallhatjuk.
Frank Wildhorn musicalje és Homonnay Zsolt rendezése a nő örök, csábító szenvedélyességét, a férfi és a nő ösztönös és csillapíthatatlan vonzalmát tárja a közönség elé, 21. századi, extravagáns környezetben.
Képesek-e arra a hangok, hogy megidézzék egy város látványát, hangulatát, az atmoszférát, amelyet a hely szelleme sugároz? Respighi Róma-triptichonja képes erre. A három szimfonikus költeményből kettőt hallunk ezen a koncerten.
A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. A…
Nagymama, lány, unoka. Mindegyik mást akar, mindegyik másként, mással szeretné élni az életét. Teri például szeretője mellett képzeli el a…
enhed(er) i kurven
total:
Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.